skok na glavno vebino izjava o dostopnosti

O železniški postaji Novo mesto

Že leta 1890 so začeli graditi odsek državne ceste, danes Ljubljanska cesta, mimo mestnega pokopališča in jo vsekali v južno pobočje Marofa nad reko Krko proti vasi Bršljin. Cesta je nadomestila strmo deželno cesto proti Ljubljani, danes Kettejev drevored. Izognila se je pre­cejšnjemu vzponu čez marofski hrib, ki je tedaj od prevoznikov zahteval drago in zamudno menjavo vprežnih živali. Med gradnjo ceste, ki so jo poimenovali Kolodvorska, so naleteli na halštatski, tri latenske in večje število rimskih grobov. S tem odkritjem se je pričela bogata zgodovina arheoloških raziskovanj v Novem mestu.

Preberi več

Fotogalerija

Informacije o uporabi piškotkov

Spletna stran uporablja piškotke, ki zagotavljajo najboljšo uporabniško izkušnjo. Piškotki se hranijo v vašem spletnem brskalniku, v njih so shranjeni podatki o izbrani regiji, služijo za vodenje sej uporabnikov in podobno. Poleg tega nam omogočajo boljše razumevanje posameznih odsekov spletne strani, ki se vam zdijo najbolj zanimivi in uporabni.

Preko zavihkov na levi strani lahko nastavite vse vaše nastavitve piškotkov na teh straneh.

Možnost filtriranja

Iskanje

Tip vsebine

Kategorije
Kategorije
Kategorije
Kategorije
Kategorije

Izbira pokrajine


2008 - 2025 © Portal KAMRA, Izdelava: TrueCAD d.o.o.