skok na glavno vebino izjava o dostopnosti

Vse mora biti podrejeno urbanemu potrošniku

Znana ameriška pisateljica in aktivistka Jane Jacobs (1916–2006) je v svojem znanem delu »Umiranje in življenje velikih ameriških mest« iz leta 1961 ugotovila, da so ulice in njihovi pločniki najpomembnejši javni prostori mesta in njegovi najvitalnejši organi. Če so zanimive ulice mesta, je zanimivo celotno mesto. Značaj in raba novomeških ulic, trgov ter objektov, ki jih obrobljajo, sta se spreminjala skozi čas. Zadnjo večjo prenovo je mestno jedro doživelo v 19. stoletju in se je v tej podobi ohranilo do današnjih dni. Z dokončno uveljavitvijo motornega prometa v prvi polovici 20. stoletja pa se je pričel počasi spreminjati značaj Glavnega trga in Rozmanove ulice v osrednjo mestno in regionalno prometno žilo. Kandijski most je bil do druge polovice sedemdesetih let, ko so zgradili most v Ločni, edini most v mestu in njegovi okolici, ki je bil primeren za dvosmerni motorni promet. Z izgradnjo Šmihelskega mostu leta 1991 je bilo mestno jedro le deloma osvobojeno tranzitnega prometa in šele s prenovo Glavnega trga in dela Rozmanove uice v letu 2018 bo dokončno ukinjen tranzitni promet iz Kandije v mestno jedro.    

Read more

Photo gallery

Filtering options

Search

Content type

Categories
Categories
Categories
Categories
Categories

Region selection


2008 - 2024 © KAMRA, Production: TrueCAD d.o.o.