skok na glavno vebino izjava o dostopnosti

Jekleni železniški most

V dvajsetih letih je dvotirni leseni most postal dotrajan. Lesena konstrukcija je začela propadati, v zidanih delih so nastale poškodbe in temelji so postali predvsem zaradi povečanja teže vozil nezanesljivi. Leta 1863 je uprava Južnih železnic dogradila progo (Koroške ali dravske proge) do Celovca in na Studencih vzpostavila Centralne delavnice Južnih železnic (1863–1866) s kurilnico. Promet proti Studencem in Koroški je zahteval tretji tir, zato se je uprava družbe Južna železnica odločila, da bo po lastnih načrtih v manj kot dveh letih zgradila nov most.

Read more

Photo gallery

Privacy Overview

This website uses cookies so that we can provide you with the best user experience possible. Cookie information is stored in your browser and performs functions such as recognising you when you return to our website and helping our team to understand which sections of the website you find most interesting and useful.

Filtering options

Search

Content type

Categories
Categories
Categories
Categories
Categories

Region selection


2008 - 2025 © KAMRA, Production: TrueCAD d.o.o.