Časopis Jutro je objavil tudi razmišljanje in opažanja nekega obiskovalca razstave, očitno poznavalca in ljubitelja avtomobilov. Zapisal je, da ga vsak avtomobilistični napredek živo zanima in da posebej vneto spremlja vsak nov model, kako si bo utrl pot v srca občinstva.
Med vsemi avtomobilskimi tipi je izpostavil avtomobile DKW. Na velesejemski razstavi je pristopil do tovarniškega predstavnika avtomobilskega koncerna »Auto-Union«, v čigar tovarnah so izdelovali avtomobile DKW in izvedel nekaj zanimivosti. Poudaril je, da se morajo vozila DKW za svojo priljubljenost zahvaliti svoji preprosti, pregledni in robustni izdelavi. »Bistven je motor: če odvzamete normalnemu 4 cilindrskemu avtomobilskemu motorju dva cilindra, z bati in ojnicama ter pol gredi, nadalje vseh osem ventilov s kompliciranim krmilnim mehanizmom, dve svečici, črpalko za olje, črpalko za vodo z ventilatorjem in pogonom, dalje zamašnjak, pogon dinama in še dinamo sam ter slednjič motorni zaganjač, potlej preostane dvotaktni DKW avtomobilski motor, ki pa še zmerom bolje vleče od enako velikega štiritaktnega stroja. In s tem, da so iz motorja odstranili cel kup zapletenih delov, so odstranili tudi prav toliko virov motenj in napak. Zato se tudi ni potrebno čuditi, da so DKW vozila vselej pripravljena za vožnjo. Nič muhavosti ni v njih, ampak zmerom gladko startajo, pozimi kot poleti in ob vsakem vremenu. Bat, ojnica in gred so v DKW motorjih edini gibljivi deli in ker dobivajo z gorivom vred zmerom sveže olje ter so na ta način izvrstno mazani, tudi nikoli ne odpovedo in trajajo leta in leta brez vsakih popravil.«
Po vseh teh informacijah si je obiskovalec ustvaril mnenje, da so inženirji tovarn DKW v tem stroju iznašli avtomobilski motor prihodnosti.
Enako kot motor je bil opazovalcu všeč pogon na sprednji kolesi. Predstavnik podjetja mu je naštel prednosti takšnega pogona na slovenskih slabih in hribovitih cestah. »Pri DKW zadnji kolesi ne moreta spodrsniti in vozilo zaradi tega sedi v ovinku kakor na gladki, ravni cesti. Voznik ne potrebuje nobenih akrobatskih spretnosti in vožnja tudi v težkih situacijah niti malo ni tvegana. Druga prednost frontalnega pogona je preprosta konstrukcija. Motor tvori skupaj s sklopko, menjalnikom in diferencialom kompaktno celoto. Taka konstrukcija je lažja, manjša in zato cenejša.«
Kar zadeva prostornost in udobnost DKW avtomobilov, je poznavalski obiskovalec izpostavil, »da toliko prostora kot v karoserijah DKW često celo v večjih vozilih ne dobiš. Tu ne gre za strogo kubaturo, ampak za to, kako svobodno lahko s komolci giblješ in noge razteguješ … In gotovo je v veliki meri tudi v tem in ne samo v njih elegantni liniji, ekonomičnosti in drugih prijetnih atributih utemeljen njihov seksapil, ki jih dela tolikanj priljubljene«, je velesejemski obiskovalec sklenil svoj zapis.