skok na glavno vebino izjava o dostopnosti

Delavnice Južne železnice

Julija 1843 je dunajski parlament odobril trasiranje proge Dunaj–Trst. Na zadnjem progovnem odseku, od Ljubljane do Trsta, je bil promet odprt 15. oktobra 1857. Proga Pragersko–Kaniža je stekla leta 1859, progo Maribor–Celovec–Beljak so začeli graditi leta 1857. Po dograditvi teh prog je avstrijska vlada prodala te proge Družbi Južne železnice. Ta družba se je odločila za zgraditev glavne delavnice za popravilo železniških vozil v Mariboru, kjer so se stikale daljše proge železniškega omrežja Maribor–Dunaj in Maribor–Trst.

Preberi več

Fotogalerija

Informacije o uporabi piškotkov

Spletna stran uporablja piškotke, ki zagotavljajo najboljšo uporabniško izkušnjo. Piškotki se hranijo v vašem spletnem brskalniku, v njih so shranjeni podatki o izbrani regiji, služijo za vodenje sej uporabnikov in podobno. Poleg tega nam omogočajo boljše razumevanje posameznih odsekov spletne strani, ki se vam zdijo najbolj zanimivi in uporabni.

Preko zavihkov na levi strani lahko nastavite vse vaše nastavitve piškotkov na teh straneh.

Možnost filtriranja

Iskanje

Tip vsebine

Kategorije
Kategorije
Kategorije
Kategorije
Kategorije

Izbira pokrajine


2008 - 2025 © Portal KAMRA, Izdelava: TrueCAD d.o.o.