skok na glavno vebino izjava o dostopnosti

Pristanišče v Zalogu



Ob povečani proizvodnji in menjavi blaga z bolj oddaljenimi kraji, tovorni prevoz s konji, ni več zadoščal. Tako so obudili vodne poti in začeli z izgradnjo pristanišča. Savska vodna pot je bila pomembna že v času Valvasorja, polno veljavo pa je dobila, ko se je avstrijska politika konec 17. stoletja usmerila na vzhod osvajat turško cesarstvo. Sava je zaradi svojih ovir v reki preprečevala varno plovbo. Država je temu posvečala veliko pozornost, saj je rekla predstavljala gospodarsko in politično vez med zgornjim Jadranom, Hrvaško in Podonavjem.

Prihod železnice na Kranjsko (leta 1849), je zaloško brodovje in pristanišče v nekih letih povsem uničilo. Zadnja ladja, natovorjena v Zalog, se je neslavno potopila leta 1856 in tako zaključila večstoletno brodarjenje v Zalogu. O tem več v knjigi Tam, kjer vzhaja sonce.

Slika

Informacije o uporabi piškotkov

Spletna stran uporablja piškotke, ki zagotavljajo najboljšo uporabniško izkušnjo. Piškotki se hranijo v vašem spletnem brskalniku, v njih so shranjeni podatki o izbrani regiji, služijo za vodenje sej uporabnikov in podobno. Poleg tega nam omogočajo boljše razumevanje posameznih odsekov spletne strani, ki se vam zdijo najbolj zanimivi in uporabni.

Preko zavihkov na levi strani lahko nastavite vse vaše nastavitve piškotkov na teh straneh.

Možnost filtriranja

Iskanje

Tip vsebine

Kategorije
Kategorije
Kategorije
Kategorije
Kategorije

Izbira pokrajine


2008 - 2025 © Portal KAMRA, Izdelava: TrueCAD d.o.o.