Tako kot pri eni od arhitekturnih risb najemniške stanovanjske stavbe v Ulici kneza Koclja 16, ki jo je Friedriger zgradil za tovarnarja Badla, tudi pri perspektivni risbi hiše na Mlinski 10 zasledimo monogram “CM”, ki daje misliti, da je pri izrisu načrtov prav tako sodeloval Max (Maks) Czeike. Načrte za enonadstropno stanovanjsko zgradbo z gospodarskim poslopjem sta leta 1902 naročila zakonca Salamon in Regina Ružička, leta 1903 pa je Friedriger zanju izrisal nov, spremenjen načrt zgradbe na obstoječi lokaciji. Stavba danes žal več ne obstaja, saj so jo zaradi gradnje avtobusne postaje porušili.
Na omenjeni perspektivni risbi Ružičkove hiše opazimo zametke risarskega sloga, ki je bil po letu 1910 značilen za Czeikeja, prepoznaven pa je po shematični risbi dreves in ostale vegetacije. Wagnerjanski napušč ter nesimetrična kompozicija stavbe govorita o novem umetniškem slogu – secesiji, ki je v Friedrigerjevo ustvarjanje, sicer za le kratek čas, vstopila na prelomu stoletja. Čeprav je Friedriger sledil novostim na področju arhitekture in se prilagajal povpraševanju svojih naročnikov, od katerih se je marsikdo navduševal nad tedanjimi dunajskimi trendi, je čisto možno, da je na Friedrigerja vplival tudi mladi Max Czeike.