Po drugi svetovni vojni sta se promet in prometna infrastruktura v prestolnici začela naglo spreminjati. Leta 1951 je Ljubljana dobila 4,3 km dolgo poskusno trolejbusno progo, leta 1956 prvi semafor, leta 1963 pa prve parkirne prostore in kolesarnice v središču mesta.
Z gostom bomo med drugim spregovorili o cestnem utripu prestolnice 50-ih in 60-ih let 20. stoletja, o tipih takratnih vozil, o prometnih navadah Ljubljančanov, o gradnji pomembnih podvozov itd. Predstavili bomo tudi njegovo obsežno knjigo o avtobusih in trolejbusih, ki je nastajala več kot desetletje, ter si ogledali kratke dokumentarne posnetke iz TV-arhiva in dokumentacije RTV Slovenije.
Jožef Trpin, po poklicu diplomirani inženir kemije, je človek mnogih hobijev in zanimanj. Že od otroštva je velik ljubitelj železniških vozil, pa tudi vozil mestnega prometa. Leta 2022 je izdal obsežno monografijo z naslovom Avtobusi in trolejbusi Ljubljane.
Dogodek je del cikla Ljubljana v gibljivih slikah 2025: skozi mesece