Kolodvorska ulica v Ljubljani
Kolodvorska ulica danes poteka od začetka Male ulice, v katero zavijemo iz Dalmatinove ulice, do konca Trga osvobodilne fronte. V 19. in delu 20. stoletja je obsegala ...
Kolodvorska ulica danes poteka od začetka Male ulice, v katero zavijemo iz Dalmatinove ulice, do konca Trga osvobodilne fronte. V 19. in delu 20. stoletja je obsegala ...
V Knjižnici Frana Levstika v Velikih Laščah je v sodelovanju s Kmetijsko zadrugo Velike Lašče in ob podpori občine Velike Lašče potekal projekt »Zadruge in zadružno ...
Industrializacija Kranja se je začela po 1. svetovni vojni. Kranjski podjetniki so v mesto pripeljali češki, poljski in nemški kapital. Ustanovljali so predvsem ...
Tovarna avtomobilov in motorjev Maribor (TAM) je vrsto let predstavljala enega od stebrov mariborske industrije. Ustanovili so jo Nemci med drugo svetovno vojno ...
V Ljubljani in okolici so bile med prvo svetovno vojno, od leta 1915, organizirane vojaške delavnice V. armade. Nahajale so se v Šiški, na Vodmatu v Mostah, Šentvidu ...
Tehnična dediščina je nedvomno pomemben del kulturne dediščine, na katero pa žal pogosto pozabljamo in še nima mesta, ki bi si ga zaslužila.
Nel 2012 festeggia ottant’anni un’automobile che è ancora oggi molto presente nella nostra memoria. Molti di noi l’hanno usata per anni, per molti ...
Simon Kukec velja za najpomembnejšega pivovarja na našem območju in Laščani ga imenujejo »oče laškega piva«, saj je prav on začel in več desetletij uspešno gradil ...
Kot uradno ime za lokalno cesto se omenja konec 18. stoletja kot “Triesterstrasse”. Tržaška cesta na območju Mestne občine Ljubljana je odsek zgodovinske ...
V krajevni skupnosti Krašnja je sedem vasi: Koreno, Kompolje, Spodnje Loke, Žirovše, Krajno Brdo, Vrh nad Krašnjo in Krašnja. Krašnja se prvič omenja v listinah ...