skok na glavno vebino izjava o dostopnosti

O voznem redu, parku in delavni sili

Sprva je Novo mesto z Ljubljano povezovalo troje parov vlakov. Iz novomeškega kolodvora je vlak odpeljal zgodaj zjutraj, dopoldan in proti večeru. Razdaljo med Novim mestom in Ljubljano je vlak premagal v dobrih treh urah in pol. Potniki so morali v Grosuplju prestopiti na vlak iz Kočevja, kar je v Novem mestu povzročalo precejšnje negodovanje.

Delniška družba dolenjskih železnic je za začetek obratovanja tako kočevskega in dolenjskega kraka proge kupila deset lokomotiv za tovorne vleke. Od tega osem že uveljavljenih modelov, ki so jih v Avstriji od leta 1888 do konca 19. stoletja izdelali kar 153. Parna lokomotiva kkStB 56 je lahko s hitrostjo 50 km/h po ravnini vlekla tudi do tisoč ton vleke. Dve lokomotivi sta bili novejšega tipa in seveda še malce močnejši. Poleg lokomotiv so nabavili štiri potniške vagone z oddelkoma prvega po 12 in drugega razreda po 16 sedežev. Šest vagonov z drugim in tretjim razredom in 16 vagonov za tretji razred s po 48 sedeži. Kupili so dva vagona za prt­ljago, šest poštnih, 13 zaprtih in 88 odprtih tovornih vagonov. Vozni park je imel še vagon s cisterno za vodo, 14 progovnih vozičkov, dve drezini ter snežni plug. Za vzdrževanje vseh teh tirnih vozil ter opremljanje lokomotiv je skrbela šišenska kurilnica državne železnice v Ljub­ljani.

Olvasás tovább

Fotó galéria

Szűrési lehetőségek

Keresés

Tartalom típus

Kategória
Kategória
Kategória
Kategória

Szervezet

Partner


Régió választása


2008 - 2022 © KAMRA, Production: TrueCAD d.o.o.