železo, les, dolžina 1435 mm, dolžina železnega dela 805 mm
(od konice bodne osti do konca kovinskih ušes, ki služijo za pritrditev sekalno-bodnega dela helebarde na leseni ročaj)
Novejši lesen drog je pritrjen v kratek železni nasadilni tulec, ki na vrhu prehaja v bodno ost. Ost je na eni strani dopolnjena z rezilom sekire v obliki trapeza, na drugi pa s koničastim rezilom, imenovanim »vranji kljun«. Dve dolgi kovinski ušesi, ki izhajata iz nasadilnega tulca, nalegata na leseni ročaj orožja in ga s tem krepita. Na vranjem kljunu je značka delavnice, ki jo Demmin omenja kot značko švicarske delavnice iz 15. stoletja.
Lit.: Avgust Demmin, Die Kriegswaffen in ihrer historischen Entwickelung von den
altesten Zeiten bis auf die Gegenwart, Leipzig 1886, str. 780.
Novejši lesen drog je pritrjen v kratek železni nasadilni tulec, ki na vrhu prehaja v bodno ost. Ost je na eni strani dopolnjena z rezilom sekire v obliki trapeza, na drugi pa s koničastim rezilom, imenovanim »vranji kljun«. Dve dolgi kovinski ušesi, ki izhajata iz nasadilnega tulca, nalegata na leseni ročaj orožja in ga s tem krepita. Na vranjem kljunu je značka delavnice, ki jo Demmin omenja kot značko švicarske delavnice iz 15. stoletja.
Lit.: Avgust Demmin, Die Kriegswaffen in ihrer historischen Entwickelung von den
altesten Zeiten bis auf die Gegenwart, Leipzig 1886, str. 780.